Κλασσικό Pacman




Παίξε το  κλασσικό παλιό και πολυαγαπημένο pacman. Αυτό το pacman είναι το πρώτο που κυκλοφόρησε το 1980

Ιστορία του pacman 

Πως γεννήθηκε η ιδέα

Όταν ο Toru Iwatani κοίταξε πεινασμένος το κουτί πίτσας του, που περιείχε 2 φέτες λιγότερες από μια γεμάτη πίτα, γεννήθηκε η ιδέα για ένα από τα μεγαλύτερα παιχνίδια arcade. Στα 27 του χρόνια, ο Γιαπωνέζος φοιτητής σκέφτηκε την ιδέα για το Pac-Man – ένα παιχνίδι που έγινε θρύλος και γέννησε πολυάριθμους συνοδούς και κλώνους.

Τότε, ηλεκτρονικά παιχνίδια με μια επιχείρηση με λίγες ιστορίες επιτυχίας. Παιχνίδια όπως τα Asteroids, το Space Invaders, το Pong και το Break-out ήταν όλα υπέροχα παιχνίδια, αλλά κανένα από αυτά δεν ήταν δημοφιλές στην κύρια κοινωνία. Ένα χρόνο μετά τη σύλληψη της ιδέας, το παιχνίδι τελικά ολοκληρώθηκε και κυκλοφόρησε. Ταρακούνησε τον κόσμο και σύντομα έγινε γνωστό όνομα.

Η είσοδος του Pacman στην κοινωνία

Η Midway κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το Pacman arcade το 1980 ως μοντέλο τραπεζιού σε όρθιο και κοκτέιλ. Έγιναν δύο παραλλαγές του ορθοστάτη. το τυπικό μοντέλο arcade είχε τέχνη στα πλαϊνά και κάτω από τις υποδοχές νομισμάτων, και το μοντέλο Mini-Myte είχε ένα μοτίβο ξύλου σε αυτές τις περιοχές.

Η Namco επανακυκλοφόρησε την arcade έκδοση το 1996 ως μέρος του Namco Classics Vol. 2, το οποίο περιλαμβάνει μια «ενημερωμένη ρύθμιση» του Pac-Man. Η Atari δημοσίευσε το πρώτο κύμα οικιακών εκδόσεων: 2600 (1981), 5200 (198?), 400/800 (1982), Intellivision (198;), PC (1983), Commodor 64 (1983), Vic-20 (1983) , Apple (1983), ΤΙ-99/4Α (1983) και Spectrum (1988;).

Το Pacman ατην ακμή του

Με τα χρόνια, η δημοτικότητα του Pac-Man απαιτούσε περισσότερη ποικιλομορφία και παιχνίδι. Η κοινωνία έκλαψε για κάτι νέο και φρέσκο. Όπως οι περισσότερες ιστορίες επιτυχίας, οι δημιουργοί αποφάσισαν να επεκτείνουν την αρχική ιδέα.

Όπως πολλοί μάρκετινγκ κηρύττουν, «Όταν έχεις μια υπέροχη ιδέα, απλώς κάνε την καλύτερη». Αυτή η ιστορία δημιούργησε την κυρία Pac-Man την επόμενη χρονιά, το 1982. Η κυρία Pac-Man ήταν παρόμοια με την αρχική, αλλά έδωσε ένα νέο πρόσωπο στον κεντρικό χαρακτήρα.

Το 1983 παρουσιάστηκε ο Jr. Pac-Man, προσθέτοντας αυτή τη φορά μια μεγαλύτερη περιοχή παιχνιδιού, όπου ο χρήστης θα «κύλιζε» μεταξύ των περιοχών. Από εκεί προήλθε ο Pac-land, ένας κύλινδρος πλατφόρμας, και μετά το Pac-Mania, τοποθετώντας το Pac-Man σε 3D.

Από εκεί ένα ολόκληρο πεδίο παιχνιδιών Pac-Man μεγάλωσε χωρίς όρια. Pac-Man 2, Pac-Man VR, Pac-In-Time, Pac-Man 3D, κ.λπ. Για μια ολόκληρη λίστα με sequals, ανατρέξτε στη σελίδα Sequals.