Την περασμένη εβδομάδα, το Twitter έκανε μια ανακοίνωση, λέγοντας ότι θα λανσάρει 24/7 streaming κανάλια στην πλατφόρμα του. Δεν πέρασε πολύς καιρός που η εταιρεία ανακοίνωσε ότι συνεργάζεται με το Bloomberg για να παρέχει οικονομικά νέα όλο το εικοσιτετράωρο.
Αυτό, ωστόσο, ήταν μόνο το πρώτο βήμα. Τώρα έχει ανακοινώσει μια ντουζίνα περισσότερους συνεργάτες στην προσπάθειά του να κατευθύνει τους χρήστες προς το σχετικό περιεχόμενο.
Το Twitter ανακοίνωσε καθημερινό και εβδομαδιαίο προγραμματισμό από διάφορες εκδόσεις, συμπεριλαμβανομένων των ειδήσεων BuzzFeed, The Verge και Cheddar, καθώς και παιχνίδια από το WNBA και το MLB. Το Live Nation θα παρέχει συναυλίες, ενώ παρουσιάσεις μόδας θα προέρχονται από την IMG. Το MTV θα καλύψει τελετές απονομής βραβείων και άλλα.
Αυτό θα βοηθήσει το Twitter να «μεγαλώσει» ακόμη περισσότερο, ειδικά καθώς live videos θα χρησιμοποιηθούν για να βγάλουν κάποια επιπλέον χρήματα μέσω διαφημίσεων. Τα σημάδια δείχνουν ήδη ότι αυτό θα είναι το πιο πετυχημένο εγχείρημα του Twitter σε σχέση με τις προηγούμενες εκστρατείες του.
«Δεν θα μπορούσαμε να είμαστε περισσότερο υπερήφανοι για την επιτυχία που καταφέραμε τόσο γρήγορα από την κυκλοφορία του επερχόμενου premium live streaming . Το τελευταίο τρίμηνο κάναμε stream πάνω από 800 ώρες live premium περιεχομένου από κορυφαίες μάρκες σε αθλήματα, esports, ειδήσεις και ψυχαγωγία”, δήλωσε ο COO Anthony Noto. Προσθέτοντας αυτά τα δώδεκα νέα live deals απόψε είναι μια απόδειξη για την επιτυχία της μοναδικής εμπειρίας μας στο Twitter, συνδυάζοντας υψηλής ποιότητας streaming βίντεο σε συνδυασμό με την συνομιλία μόνο στο Twitter».