Ένα κρίσιμο στοιχείο σχετικά με τις συνθήκες που οδήγησαν στο τραγικό τροχαίο δυστύχημα που σημειώθηκε το απόγευμα της Κυριακής, με τέσσερις νέους ανθρώπους να χάνουν τη ζωή τους μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα έφερε στη δημοσιότητα ο Alpha.
Σύμφωνα με δημοσιογράφο του καναλιού, από αυτοψία που έκανε στο σημείο της σύγκρουσης, στον παράδρομο της Εθνικής Οδού Αθηνών-Λαμίας, στο ύψος του 83ου χιλιομέτρου, τα λάστιχα του πολυτελούς αυτοκινήτου ήταν του 2006.
Την είδηση επιβεβαίωσε και ο ρεπόρτερ του ΣΚΑΪ που βρέθηκε στο σημείο του δυστυχήματος.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το ρεπορτάζ, τα ελαστικά της Πόρσε έφεραν σήμανση ότι ήταν της 48ης εβδομάδας του 2006, ήταν δηλαδή ηλικίας 11 ετών.
Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με το protothema.gr, υπάρχει μάρτυρας που ανέφερε ότι τα πίσω λάστιχα του αυτοκινήτου ήταν φθαρμένα και έπιασαν φωτιά πριν από το τροχαίο.
Οι αστυνομικοί της Τροχαίας Εθνικών Οδών έχουν στα χέρια τους μια σημαντική μαρτυρία διερχόμενου οδηγού, ο οποίος υποστηρίζει πως λίγο πριν το φοβερό τροχαίο δυστύχημα, η μαύρη Πόρσε τον προσπέρασε από αριστερά και με ιλιγγιώδη ταχύτητα, ενώ στη συνέχεια είδε να βγάζει καπνούς από τα λάστιχα και στο οδόστρωμα να έχουν διασκορπιστεί κομμάτια ελαστικού.
Οι αστυνομικοί δίνουν μεγάλη βάση στην κατάθεση του υπεύθυνου ασφαλείας της επιχείρησης αλλά και της οικογένειας του επιχειρηματία, ο οποίος φέρετεαι να κατέθεσε πως το μεσημέρι της Κυριακής, ο 24χρονος γόνος της επιχειρηματικής οικογένειας, πήρε το αυτοκίνητο του μαζί με τον συνομήλικο φίλο του και αφού συναντήθηκαν σε κατάστημα της Κηφισιάς με την παρέα του, ξεκίνησαν όλοι μαζί να πάνε προς Αράχοβα.
Το γεγονός αυτό κάνει τους Αστυνομικούς να εξετάζουν με σοβαρότητα το ενδεχόμενο οι επιβαίνοντες στην μαύρη Πόρσε να βρίσκονταν κάτω από την επήρεια αλκοόλ, κάτι που θα αποδειχθεί έπειτα από την ολοκλήρωση της νεκροτομής και των τοξικολογικών εξετάσεων, που θα δείξουν με σαφήνεια εάν είχε γίνει νωρίτερα χρήση αλκοόλ.
Στο μεταξύ την ώρα που σημειώθηκε το φοβερό τροχαίο δυστύχημα σε πολλά σημεία της Εθνικής Οδού έβρεχε και μάλιστα λασποβροχή, με αποτέλεσμα το οδόστρωμα να παρουσιάζει ελαφρά ολισθηρότητα, όχι όμως σε σημείο απόλυτου επηρεασμού του οχήματος.